شاید نداشتن ایده یکی از دلایل اصلی نگرانی در راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی باشد.

طرح و ایده یکی از قدم‌های اولیه برای شروع کسب و کار و موفقیت در آن است.

یک ایده خوب و جدید می‌تواند یک کسب و کار عالی و پر درآمد برای شما خلق کند. پیاده سازی یک ایده خوب و جدید نیز یکی از شرایط موفق شدن در کسب و کار است.

در این مقاله شما را راهنمایی می‌کنیم تا یک ایده جدید را طراحی و پیاده سازی نمایید‌.

1. نیازهای جامعه را بررسی کنید

قبل از این که دست به کار شوید و شروع به تجارت کنید، بهتر است بدانید مردم به چه چیزهایی بیش تر نیاز دارند؛ چراکه معمولا ایده‌ها بر اساس نیازها شکل می‌گیرند و تبدیل به یک فرصت یا کسب و کار موفق می‌شود.

روش دیگری برای رونق کسب و کار این است که ایده‌ها در مسیر تحول و پیشرفت فناوری و جامعه قرار گیرد‌.

به عنوان یک نمونه می‌توان به سفارش گیری از طریق تلفن در قدیم اشاره کرد. در سال‌های پیش افراد برای و سفارش محصولات از طریق تلفن اقدام می‌کردند.

امروزه دیگر این روش استفاده نمی شود بلکه با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش اینترنت و گوشی‌های هوشمند شیوه سفارش و نیز تغییر کرده است.

در حال حاضر بسیاری از خدمات از طریق اینترنت ارائه می‌شود؛ بنابرابن برای این که کسب و کار موفقی داشته باشیم و با دیگران رقابت کنیم، ما نیز باید از این ابزارها با توجه به پیشرفت تکنولوژی استفاده کنیم و پیوسته در مسیر پیشرفت تکنولوژی حرکت نماییم.

بیشتر بخوانید: 10 ایده کسب و کار اینترنتی که می‌توانید همین امروز شروع کنید

شما نیز مانند ایده‌های کسب و کاری که در اطرافتان وجود دارد به نیازهای جامعه نگاه کنید و آن‌ها را پیدا نمایید تا ایده‌ای در ذهن شما به راحتی شکل گیرد.

برای بررسی نیازهای مردم حتما نباید یک سایت نظرسنجی با آمار بازدید بالایی داشته باشید؛ بلکه این کار را می‌توانید از طریق اطرافیان یا حتی خانواده خود مطرح کنید تا شما را در این راه کمک کنند.

مثالی از یک ایده کسب و کار اپلیکیشن بقچه است که از طریق نظرسنجی یک محله از تهران صورت گرفت و و سفارش نان بیش تر از همه در این نظرسنحی مطرح شد.

با همین اقدام ساده سفارش نان به صورت یک ایده موفق عملی شد؛ هرچند مشکلات سرمایه گذار باعث شکست خوردن این استارتاپ شد.

2. مشکل سرویس‌های فعلی را رفع کنید

افراد خلاق هنگامی که با سرویس‌های مشکل دار مواجه می‌شوند از آن به عنوان یک فرصت عالی استفاده می‌کنند و با رفع نقص آن یک سرویس بهتری ارائه می‌دهند.

دقت کنید این نواقص باید به گونه‌ای بزرگ و مهم باشند که مشتریان را ترغیب کنند به سمت سرویس شما جذب شوند.

در واقع لازم نیست همواره یک ایده جدید داشته باشید؛ کافی است ایرادات موجود در کسب و کارهای فعلی را برطرف کنید؛ به همین سادگی!

3. چند طرح و ایده را ترکیب کنید

با ترکیب چند ایده از سرویس‌ها و کنار هم چیدن نقاط قوت هر کدام از آن‌ها می‌توانید به یک ایده جذاب و فوق العاده‌ای دست یابید.

در این کار با ترکیب این خدمات می‌توانید یک سرویس جدیدی ارائه دهید. در برخی مواقع جدا کردن یک سرویس از مجموعه سرویس ارائه شده توسط یک کسب و کار نیز می تواند ایده خوبی برای ایجاد کسب و کار باشد.

 

https://www.bourseiness.com


گروه آموزشی سینامارکت ایده ,سرویس ,طریق ,جدید ,سفارش ,ارائه ,پیشرفت تکنولوژی ,ایده جدید ,داشته باشید؛ ,نیازهای جامعه ,پیاده سازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه زینومد | محصولات زینومد تک دانلود مـن بــه خــواســتــنــت دچـــارم چنل یاب تلگرام محله جیلارد ارت مکرس همه راه های جلوگیری از بارداری چی به چیه دانلود اهنگ های جدید فروشگاه خرید ارزان لباس کنتائو 1398